آموزش باغبانی

انواع باکس گل برای هدیه

جعبه گل

با سفارش انواع باکس گل برای هدیه ،  دریایی از رایحه های معطر و جادویی از گل ها ، دنیایی از عشق و علاقه را به عزیزان خود ارائه می دهید. Golgift به شما پیشنهاد می دهد با ارسال کارت پستال با جعبه گل و انتخاب متنی زیبا و عاشقانه ، تأثیر مثبت این هدیه را دو چندان کنید و یادآور لحظه های دیگران باشید.

جعبه هدیه گل برای هدیه

با سفارش آنلاین جعبه هدیه گل زیبا ، تازه ترین و با کیفیت ترین گل ها را در با کیفیت ترین جعبه برای شما آماده و ارسال می کنیم و به عزیزانتان تحویل می دهیم. تیم گل آرایی گل گیفت با طراحی جعبه های مختلف محصولات متنوعی را برای شما عزیزان فراهم کرده است که قابل ارسال به سراسر ایران و جهان است.

مزایای خرید جعبه های گل

مزیت جعبه گل در مقایسه با یک دسته گل ، تاج گل یا گل این است که:

به دلیل مواد محکم جعبه ، از گلها محافظت بیشتری می شود.
همچنین چون جعبه گل دارای اسفنج مرطوب است ، رطوبت مورد نیاز گل را تأمین می کند.
علاوه بر این ، می توانید جعبه گل را به عنوان یک هدیه زیبا در مسافت های طولانی ، بدون پژمردن گل و آسیب دیدن ، با خود حمل کنید.

انواع جعبه های باکس گل

ما در طراحی باکس ها سعی کرده ایم که با توجه به متفاوت بودن سلیقه افراد از باکس های مختلفی استفاده کنیم. جنس و شکل جعبه ها و باکس های طراحی شده متفاوت بوده و بدین ترتیب شما قادر خواهید بود، نوع جعبه گل را بر اساس سلیقه خودتان انتخاب کنید. انواع باکس های گل گیفت از جنس چوبی، مخملی، مقوایی، فلزی، شیشه ای، چرم، پلکسی و … بوده و در شکل های مربع، استوانه ای، بیضی، مستطیل، حروف و … طراحی شده است که پس از قرار گرفتن گل های رنگارنگ و زیبا در آن، باکس گل با شکوه و زیبایی را خلق می کند. جعبه گل را می ‌توانید بعد از پژمرده شدن و دورریختن گل‌ ها برای استفاده‌ های دیگر نگه دارید.

سفارش باکس گل برای مناسبت ‌های مختلف

اگر به دنبال یک سفارش باکس گل لاکچری برای سالگرد ازدواجتان هستید و یا می‌ خواهید از زحمات کسی تشکر کنید و یا حتی در پی یک هدیه مناسب برای مراسم خواستگاری هستید، با خرید اینترنتی گل و انتخاب باکس گل برای هدیه، می ‌توانید به خواستتان برسید‌ و طرف مقابلتان را خوشحال کنید. انواع باکس گل برای هدیه ابزار مناسبی برای تبریک تولد، تبریک خرید منزل جدید، جشن فارغ‌ التحصیلی، جشن خداحافظی یا مراسم استقبال و … است. از آنجایی که هر گلی، معنای خاص خودش را دارد، سعی ما بر این بوده است که با استفاده از گل‌ های مختلف بتوانیم پیام شما را به بهترین نحو ممکن، با این جعبه‌ های پر از گل منتقل کنیم.

انواع باکس گل

انواع باکس گل برای هدیه با گل های متنوع در باکس های مختلف با شکل‌، رنگ و جنس ‌های متفاوت در گل فروشی آنلاین گل گیفت وجود دارند:

1- باکس گل رز

اگرچه همه گل ها زیبا و چشم نواز هستند، اما برخی از آن ها مفهوم خاصی را منتقل می‌ کنند و برای مناسبت‌ ها و افراد خاص مناسب ترند. برای مثال برای نشان دادن عشق و علاقه خود، گل رز قرمز بهترین انتخاب است. گل های رز قرار گرفته در باکس ‌های مختلف، برای مناسبت هایی مانند تولد، سالگرد ازدواج، روز ولنتاین و یا … مناسب می باشد. با خرید گل رز، شما خوشبوترین و رویایی ترین عطر ها و رایحه ها را به عزیزانتان هدیه می دهید و آرامش و عشق را نثار لحظه های عمرشان می کنید. شما می توانید همراه این باکس گل یک متن برای کارت پستال خود انتخاب کنید تا پس از چاپ بر روی آن، همراه جعبه گل رز شما ارسال شود.

2- باکس گل شیشه ای

یک باکس گل شیشه ای لاکچری که جنس باکس گل آن، پلکسی بوده و تعداد گل های رز 9 تا 16 تایی را در خود جای می دهد، می تواند انتخاب بسیار شیک و لاکچری برای هدیه به عزیزانتان باشد. بهترین متریالی که در ساخت باکس های شیشه ای می توان از آن استفاده نمود، پلکسی گلس شفاف می باشد. پلکسی گلس به دلیل خواص ظاهری که دارد بهترین گزینه جهت ساخت باکس شیشه ای محسوب می شود.

باکس هایی که توسط پلکسی گلس ساخته می شوند، در مقابل خط و خش مقاوم هستند و بدین ترتیب تمیز کردن آن ها به راحتی امکان پذیر است. از موارد دیگری که باعث انتخاب پلکسی گلس در ساخت باکس های شیشه ای گل ها می شود، ایمنی بسیار زیاد آن نسبت به شیشه است. همچنین برای تازه تر ماندن گل ها می توانید درون آن مقداری آب بریزید. رزها در درون آب یک حس بی نظیر را ایجاد می کنند. اندازه ساقه های شاخه های گل ها درون باکس شیشه ای به اندازی مساوی هستند. همچنین برای زیباتر شدن آن و تزیین بهتر، روبانی به دور آن پیچیده شده است.

3- باکس گل حروف

یکی از ویژگی های انواع باکس گل برای هدیه ، سفارش باکس رز با حروف انتخابی این امکان را به شما می دهد تا یک باکس گل رز زیبا با حرف اول اسم مخاطبتان و یا هر عددی که گویای سالروز تولد عزیزتان می باشد، را هدیه بدهید. با خرید جعبه گل رز حروف، باکسی از جنس چوب یا مقوا به شکل حروف و یا عدد، بنا به سلیقه و درخواست شما از گل های رز قرمز و مرغوب، پر شده و ارسال می شود. ما به منظور آبرسانی و افزایش طول عمر گل، در باکس گل رز حروف، اسفنج های مخصوصی را قرار داده ایم که گل های رز موجود در جعبه از آن ها تغذیه کرده و شادی و طراوت خود را برای مدتی طولانی حفظ کنند. بنابراین نگران عمر گل ها نباشید. خرید باکس گل حروف، هدیه ای بسیار لوکس و مناسب برای روز ولنتاین، روز تولد، سالگرد ازدواج، ماهگرد دوستی و یا ابراز عشق به اطرافیانتان است.

4- باکس گل به همراه شکلات

خرید باکس گل به همراه شکلات، هدیه ای مناسب و زیباست برای آنکه دوستش دارید و به او عشق می ورزید. در این محصول چند شاخه گل رز قرمز مرغوب و زیبای هلندی درون یک جعبه پلکسی یا چوبی قرار می گیرند. جعبه پلکسی، نوعی پلاستیک مخصوص می باشد که ظاهری بسیار شفاف، دل ربا و شبیه به شیشه دارد و جهت نگهداری و یا نمایش گل و یا محصولات خاص مورد استفاده قرار می گیرد.

شما با سفارش آنلاین انواع باکس گل رز برای هدیه و شکلات در روز ولنتاین و یا روز تولد عزیزانتان، هم عشق را با بو و رایحه گل ها تقدیمشان می کنید و هم شیرینی زندگی را با شکلات های خوشمزه موجود در این باکس به آن ها هدیه می دهید. در قسمت زیرین این باکس رز و شکلات پلکسی زیبا، شکلات های خوشمزه قلبی شکل قرار داده می شود که ترکیبی زیبا همراه گل ها بوجود می آورند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *